Rola superwizji w pracy adwokata rodzinnego

Poruszane tematy

Dotyczy ZAGADNIEŃ

Autor

Zespół KOPD

Komitet Ochrony Praw Dziecka
Rola Superwizji

Komitet Ochrony Praw Dziecka i Sekcja Praw Dziecka przy ORA w Warszawie (Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie) serdecznie zapraszają na webinar „Rola superwizji w pracy adwokata rodzinnego”, który poprowadzi superwizor Konrad Sobczyk w ramach Akademii Dobrego Rozstania.

Superwizja to narzędzie pozwalające na refleksję nad własnym stylem i sposobem pracy, w celu zwiększenia jakości działań zawodowych oraz zachowania psychohigieny.

Korzystanie z superwizji pozwala m.in.:
✔ wzbogacić warsztat pracy, czerpać z wiedzy i doświadczeń koleżanek i kolegów,
✔ w bezpiecznych warunkach szukać i testować rozwiązania, które pozwolą na przełamanie impasu w konkretnej sytuacji,
✔ lepiej zrozumieć siebie i własne zachowania w relacjach z innymi,
✔ zdystansować się wobec trudnych sytuacji zawodowych.

Webinar dla adwokatów zajmujących się sprawami rodzinnymi „Rola superwizji w pracy adwokata rodzinnego” odbędzie się w czwartek, 16 września godz. 16:00-18:00 w formule online na platformie ZOOM.

Adwokatów zainteresowanych udziałem w webinarze zapraszamy do zapisów: a.jarzyna@kopd.pl, chętnym prześlemy link do spotkania.

O prowadzącym
Konrad Sobczyk – mediator, superwizor, konsultant, facylitator, trener umiejętności rozwiązywania konfliktów. Współzałożyciel ośrodka mediacji „mediatorzy.pl”, wiceprezes Stowarzyszenia Mediatorów Rodzinnych. Mediacyjnie i superwizyjnie ukształtowany w Berlinie i Heidelbergu. Członek Stowarzyszenia Mediatorów Rodzinnych i MiKK e.V. Specjalizuje się w pracy z firmami, organizacjami i rodzinami. W wolnych chwilach gra na akordeonie i spaceruje wzdłuż rzek.

Akademia Dobrego Rozstania prowadzona przez Komitet Ochrony Praw Dziecka, jest częścią projektu “Standardy Pomocy Dziecku w Sytuacji Rozstania Rodziców”, realizowanego w wyniku konkursu ogłoszonego w ramach Program Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy, finansowanego z Funduszy EOG.
Fundusze norweskie i EOG

Przeczytaj także

Facebook
Twitter
LinkedIn